Oscar 2009 @《一百萬零一夜》


沒錯...我要說的又是這套由英國人執導的印度戲.

說真的, 我真是對印度有偏愛, 特別是Bollywood的歌舞, 昨晚看著奧斯卡頒獎禮, 看著頒最佳歌曲"Jai Ho", 想起片尾男女主角的Bollywood dance, 令我興奮莫名, 就好像自己得獎一樣.

去年最佳電影:《二百萬奪命奇案》, 今年:《一百萬零一夜》...下年會是....

至於《奇幻逆緣》不是不好, 而是並沒有什麼大驚喜, 坐在戲院內三小時跟看om shanti om 差得遠, 我又在說著om了, 可能已經入了魔, om 的神奇真是非一般能想像.

期待著《MILK》

2 則留言:

Ivan Chiu 說...

都係果句, 我覺得 "貧民百萬富翁"名好d~
"一百萬零一夜" 係你叫我睇我先會睇, 都ok la~ 好睇既但未至於好好.

"奇幻逆緣" 就.... 悶到想死

BeAr☆BeAr 說...

多謝你接受我既推薦啦, 下次有好戲再話你知
:)