忙忙忙~

這星期真的很忙,忙著電影節,忙著網上編輯,忙著找機票找酒店,忙著編排行程,忙著會面朋友,連自己要做的影評也未能兼顧,亦沒有一餐正常的晚飯吃過,每晚也會有胃痛的感覺,晚上還是不要喝上等的咖啡,請也不要喝,害我晚上只能望著天花板,難得地睡著時,便隱約聽到鳥兒叫,什麼?已經天光了~

這種忙,還要維持多一段日子,四月跟五月的假期已定了活動,看來我又不能好好地睡十多個小時以上了....嗯...

3 則留言:

Ivan Chiu 說...

你d 忙差唔多全部都係玩既?
看電影, 去旅行, 見朋友都係娛樂黎架喎!
我都好想似你咁忙啊

BeAr☆BeAr 說...

無計, 因為你無朋友....wa hahaaaa

全部行程都有叫你架, 你唔join咋嘛..

Ivan Chiu 說...

你講得岩... 我的朋友都唔當我係朋友....
只當我係偶像.....鳴~~